RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tips hilangkan bau badan dengan Harom Soap

by - 10:55 PM

Assalamualaikum cinta

Tips hilangkan bau badan dengan Harom Soap | Bila sebut sahaja bau badan tentu lah topik tersebut sangat sensitif bagi semua pihak. Yelar kan, tiada sesiapa pun yang inginkan badan berbau tetapi kadangkala punca sebenar badan berbau tentu lah disebabkan beberapa faktor antaranya ialah kuat berpeluh, keturunan, faktor makanan dan banyak lagi. Tetapi apa yang paling penting bagi Mek Cah ialah produk yang betul-betul berkesan bagi mengelakkan badan berbau. Pemilihan mandian yang tepat merupakan perkara utama bagi mengelakkan badan berbau. Tersalah memilih sabun atau mandian sudah tentu memberikan kesan yang kurang baik bagi seseorang. Maluuuu aihhh badan berbau. Opss!


So tips bagi Mek Cah bagi mengelakkan badan berbau ialah elakkan makan makanan yang memberikan kesan kepada bau badn kita. Lagi satu pilihan yang sesuai bagi mengekalkan kesegaran tubuh badan ialah Harom Soap yang sangat berkesan mengurangkan jerawat di badan, badan berbau dan paling penting mempunyai bahan pemutih. 


Aaaaa bestnya guna sabun Harom Soap sebab mempunyai kandungan glycerin, sodium lauryl ether sulfate, myristic acid, stearid acid, glutathione, tomato stem, fragrance, aqua, seaweed, apple stemcell, hexapeptide, tawas.

HARUM SOAP nie khas untuk menghilangkan bau badan dan memutihkan kulit badan seawal 3 hari..harga sangat mampu dimiliki dan sangat senang untuk digunakan..

Jadi memang Mek Cah sarankan korang guna Harom Soap untuk kekal yakin walaupun berpeluh, bau badan pun bebas dari masalah jerawat, Mek Cah dulu ada juga jerawat dekat badan kini sudah tiada. Mihmih. 

Antara Kebaikan Harom Soap ialah :-

-  Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam , bekas luka dan jerawat
- Dipakai untuk badan dan wajah
- Sangat efektif untuk pemutihan kulit
- Hasil yang sangat memuaskan dan kekal
- Selamat digunakan ,tiada kesan sampingan
- Menghilangkan gatal-gatal badan
- Menghaluskan kulit
- Menghilangkan jerawat badan
- Membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis
- Mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.
- Menghilangkan bau ketiak dan bau badan
- Menghilangkan gatal-gatal ketiak
- Memudarkan parut 
- Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark
- Menghilangkan ketuat
- Menghilangkan panau, kurap dan masalah kulit yang lain.
- Mengekalkan kesegaran badan
- Awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal
- Memperbaiki sel kulit mati

Cara gunakan Harom Soap sangat senang!


Boleh digunakan sebagai sabun harian atau 2 kali sehari pada tempat yang bermasalah..
Mula mula basahkan badan, then sapu sabun satu badan, biarkan 1-2 minit, lepas itu bilas. Jangan guna sabun masa bawah shower. Pastikan sabun letak di tempat yang kering.


Harum Soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan. Sangat ampuh membasmi kuman ( bakteri) penyebab bau badan, meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak, sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.

TESTIMONI HAROM SOAP

" Saya dulu pernah rasa rendah diri jika berkumpul dengan kawan dan keluarga, apalagi dengan suami saya sendiri. Lama-kelamaan saya tahu bahawa pangkal dari semua itu adalah bau badan saya. Akhirnya saya mencuba Harum Soap di pasaran dan memang betul, ketika penggunaan 1 hingga 2 hari saja bau badan saya perlahan hilang. Inilah produk yang saya cari-cari. Harum Soap memang terbaik......


"Tugasan saya di bidang marketing membuatkan saya harus selalu berjumpa pelanggan setiap hari. Satu hal yang kadang mengganggu adalah masalah bau badan. Sebelum menggunakan Harum Soap saya menggunakan berbagai jenis deodorant. Dari beberapa jenis deodorant yang digunakan tersebut, terdapat beberapa perkara saya kurang selesa seperti terasa melekit di ketiak, kesan di baju dsb. 
Selain itu, terkadang deodorant yang digunakan tidak bertahan lama mengatasi bau badan ( hanya beberapa jam saja). Dengan Harum Soap masalah ini hilang sekelip mata. Sekarang, saya tidak perlu risau jika terlupa menggunakan parfum kerana Harum Soap telah menyelamatkan saya...."


"Saya mempunyai masalah bau badan dan kulit gatal-gatal sehinggakan saya sendiri pening dengan bau saya. Perkara begini membuatkan saya begitu takut untuk menjadi aktif dan saya akan mengelak setiap kali ada aktiviti lasak di pejabat saya. Setelah menggunakan Harum Soap, bau badan saya berubah sama sekali. Gatal-gatal di tubuh pun dah hilang. Harum Soap memang ok dan saya syorkan semua untuk mencuba walaupun tiada bau badan kerana aroma tubuh kita memang harum dan kulit tubuh terasa lembap sentiasa".



Melihat kepada testimoni terus Mek Cah percaya untuk menggunakannnya. Lebih-lebih lagi bila meniti hari bahagia sudah tentu Mek Cah inginkan kulit badan putih sekata. Apa yang penting natural produk dan halal. Guna tanpa was-was. Ahakk! 

Berminat? Boleh lah ushar produk ini tau, tak salah untuk tampil cantik untuk suami nanti. 

HARGA
RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE)
HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS (FREE POSTAGE)


INSTAGRAM : @HARUMSOAP 
HASHTAG : #HARUMSOAP

Yeay! selesai dah masalah bau badan. Kini rasa lebih yakin dan semoga si dia lebih sayang. Werlp :P

You May Also Like

0 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥