RESEPI

TRAVEL

TIPS

I miss Love Patzzi…So sweet, thanks sayang!!

by - 8:59 PM



Assalamualaikum L.O.V.E…

Setiap insan punya perasaan gembira dan sedih…kejap sedih dan kejap gembira….humm semua perasaan ini lah telah menjadi lumrah dalam kehidupan ini..tapi tanpa kedua-dua perasaan itu sudah tentu kita lalai untuk mengingati tuhan kita…terima kasih kepadamu ya ALLAH kerana anugerahkan aku kedua-dua perasaan itu…sekurang-kurang aku masih mengerti tentang maksud sebenar disebalik kehidupan ini…… 
::Kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita tertanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi::

Alhamdulillah aku diciptakan seorang adik yang sangat memahami jiwa aku ini…..semua perkara yang aku lakukan mendapat sokongan beliau…walaupun kami dah meningkat dewasa hubungan kami masih lagi terjaga…sudah tentu perpisahan berlaku apabila masing-masing dapat melanjutkan pelajaran..itu semua harapan kedua ibu-bapaku….semoga KAMI dapat merealisasikan harapan ma dan abah…..itu adalah tujuan sebenar aku sambung pengajian aku ke peringkat degree…walaupun hati tak suka, tapi kuteruskan juga demi harapan mereka..… 


Bila lama dah tak jumpa dengan adik bongsu aku nie tetiba aku terjumpa satu picha yang beliau upload di facebook….Yeah!!..tidak kusangka namaku terukir di pasir pantai…'I MISS LOVE PATZZI'..Oh so sweet….terima kasih sayang!!....rupanya adik aku nie sedang merindui aku….alahai kantoi kau dielah…..ehem ehem kalau Bf aku pun tak pernah buat benda se sweet ini…Lolzzz kalah kau MAT…:P 

My adikku buchuk… 

Psttttt….kalau korang nak tahu aku punya cita-cita…Opsss cita-cita ingin mempunyai adik lelaki….walaupun aku dah punya abang 2 orang tapi semuanya tak boleh harap..semuanya wat hal masing-masing..kalau aku ada adik lelaki kan best…boleh usung ke hulu ke hilir…hahaha boleh wat teman aku shopping….hikss lagi satu boleh la aku menumpang adik lelaki bila aku susah…kadang-kadang orang yang paling terbaik untuk kita berkongsi masalah ialah adik lelaki…tetttttttt, siapa bersependapat dengan aku???:P 


Ehem nie adik angkat aku, LUQMAN…Ececece kan bagus kalau ini betul-betul adik aku… Bila ada flash, picha nie membuatkan aku terlebih white daripada yang asal...sowie...:(

Buat ma dan abah, bila lak kami nak ada adik lelaki..ehem ehem ehem…*umur dah tua, mampukah??:P ....Hiksss mana tahu kot-kot rezeki…..^^

...Bubye!!...

You May Also Like

25 kata-kata indah...

  1. pokoknya, the siblings of ours are always be the best for oursevles!!! hehe send regards to they both :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah..thank to ALLAH because give me someone that im love..:)

      Delete
  2. nah pinjam adik lelaki kita ihihi :)
    but ade adik laki mmg best.. sb nak pegi mna bwk dia..jd bodyguard.... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp kita xleh nk rasa lg ada adik lelaki..sedih...:(

      Delete
    2. alolo jangan la cedih :) nnti tak comey ^_^

      Delete
  3. dear mestinya besyukur sbb blh rasa punya sorang adek,abang yg syangkan ar,..
    gadis nak adek dah tak bleh...heheheheh
    cam sepi;jja

    ReplyDelete
  4. Doa banyak banyak biar dapat adik lelaki:)
    Pelangi ada 4 orang adik lelaki. Fuhhhh! Riuh rendah ada mereka. Tak kering gusi sebab kadang2 mereka pelawak terhebat :)
    Boleh buat kita hilang stress ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kalau adik yg masih baby lg best..boleh cubit2 ..hehehe

      Delete
  5. so sweet,dua2 pun cantik,tapi muka kamu nampak lebih adik daripada si adik..hihi.

    ReplyDelete
  6. Betul2, saye pun suke luahkan masalah at adik lelaki sye. :')

    ReplyDelete
  7. lainnya muka love patzzi dengan adik ...
    dua dua sweet ...

    ReplyDelete
  8. I MISS KAK NISSSSS.. Muahahahaaa date2 lagi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kita date....nanti aimiey bwa akan jln2 deh??:P

      Delete
  9. kita bersaudara - KRU <----- listen to the lyrics, sangat betul!

    ReplyDelete
  10. seronok nye dapat adek sweet macam nie :)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥