RESEPI

TRAVEL

TIPS

Pergghhh kali pertama kena serang dengan si Anonymous !!

by - 8:53 PM


Assalamualaikum wbt..

dengan ini aku berbesar hati untuk kongsikan pengalaman diserang si Anonymous nie...hoho kali pertama beb semenjak aku berblogging ini....garang bukan main....hoho kau bukan lawan aku la sebab aku nie bukan jenis suka cari gaduh ok......


entry aku mengenai Amalina Che Bakri dulu dan sekarang, pelajar cemerlang SPM 2004 bukan nye mengutuk pun ...sekadar perkongsian untuk panduan kita bersama...yang positif kita jadikan panduan dan yang negatif lak kita jadikan pengajaran....lagi pun aku tak der la mengutuk dia kan???cuma terkejut sikit dengan perubahan dia...lagipun dia kan menjadi idola kita semua...ok!!..aku akui beliau memang pandai, tapi kepintarannya boleh la kita semua berbangga kan....tapi yang baik kita ikut, yang ehem-ehem diam-diam jolar....nak kutuk pun kena tengok gak diri kita nie macam mana......

yerrrr!!
memang aku akui yang aku nie bukannya perfect sangat dalam berpakaian,...kadang-kadang  aurat tak terjaga walaupun tanpa kita sedar....memang style sekarang semua suka berfesyen...tapi nak berfesyen agak-agak la kan......hummm aku bukan nak mengata, tapi untuk diri aku sendiri pun macam tu..mungkin suatu hari nanti ada yang berubah...mungkin kearah kebaikan dan mungkin juga kearah keburukan...  Wallahualam.. ....semoga ALLAH menjaga iman kita semua supaya tidak terpesong dari jalan dan panduan hidupnya....berfesyen tetap berfesyen tapi aurat perlu dijaga ...so pandai-pandai la kan..semua dah besor...tu pun untuk peringatan buat diri aku sendiri...*wink wink...

.:untuk panduan kita bersama:.

Peliharalah (perintah dan larangan) Allah, niscaya kamu akan selalu merasakan kehadiran-Nya. Kenalilah Allah waktu kamu senang, niscaya Allah akan mengenalimu waktu kamu dalam kesulitan. Ketahuilah, apa yang luput dari kamu adalah sesuatu yang pasti tidak mengenaimu dan apa yang akan mengenaimu pasti tidak akan meleset dari kamu. Kemenangan (keberhasilan) hanya dapat dicapai dengan kesabaran. Kelonggaran bersamaan dengan kesusahan dan datangnya kesulitan bersamaan dengan kemudahan. (HR. Tirmidzi)

so, to Anonymous....thanks for your comment....!!pergh dengan komen anda  aku menjadi terdiam dan berfikir...hoho lagi satu thanks sebab singgah ke blog yang tak seberapa nie....tak suka tak payah baca...:P

lain kali nak buat teguran biar la secara hikmah dan bijaksana okey....muahx3!!..Lolzzz


nah gara-gara gelombang si amalina gak blog aku menjadi perhatian.....mengalahkan entry lain.....semenjak aku berblogging belum pernah beribu-ribu bagai yang masuk blog aku...dengan sekelip mata jer.....mengalahkan kes khairul fahmi ok!! nak tahu klik sini 

Dedah Aksi Mesra Bersama Khairul Fahmi, Apakah Motif Shida Harmi?...dan ramai gak yang add aku di FB gara-gara kes amalina...memey terkejut dan memey aku tak sangka sebab aku ingat kes nie dah ramai yang tahu....hummm sowie okey...bukan niat aku nak menarik visitor ok....cuma untuk mengisi  content dalam blog aku nie....lagi pun lama dah tak update....MISTAKE!!...humm


dah tu jerk......buat semua, aku mintak maaf ok sekiranya entry aku mengenai si amalina menyebabkan korang semua tak berpuas hati....dan ada yang memberi kata-kata positif thanks ok.....Love you all....muax!!

p/s: amalina pun dah keluarkan kenyataan video pengakuan dan meminta maaf...hoho semua boley fikir kan....PAPAI!!


You May Also Like

15 kata-kata indah...

  1. kontroversi betul ek kes amalina tu..wah byk gila pg view..jeles ai ;)

    ReplyDelete
  2. anon ni memang anoying,
    tak elok kan beremosi di blog orag?
    :) sabar2..

    ReplyDelete
  3. biase la tu..ade yg x puas ati tu...

    ReplyDelete
  4. kita bukan niat nak mengutuk ke apa..just sharing semua benda tu..yang baik kita ikut...yg tak baik kita tolak tepi...humm

    ReplyDelete
  5. Klau xsuka xyah baca...dan xyah komen laa....buat sakit hati org jer...2 bkn lebih berdosa....nk tgur pn biar laa kena cara..bkn cara yang melalak xtentu psal..seriously noob laa.dh laa 2 letak A@$$^&**&*..takut nk letak nama sendiri....

    ReplyDelete
  6. ijam::;xnangis pun...cuma nangis dgr lagu anak soleh-aeman tu jer...huhu

    ReplyDelete
  7. capik:::tu la..kita bukan niat nak mengutuk....tu sekadar panduan kita bersama..yg baik kita ikut yg ehem kita xpayah ikut la......addesss ponimmm..:(

    ReplyDelete
  8. 2 laa..kto tulis bukan nk kutuk tp nk sama2 bringat....xdop unsur2 kutuk2 pn saya rasa..blog laen blana lagi kutuk..xgi serang plop..xpehey sungguh laa....gerey2...

    ReplyDelete
  9. chapik::mujur la ado jugok hok pehe....humm thnks k...samo2 la kito bringat....:)

    ReplyDelete
  10. klu ado anon..delete jah komen tu..hehe

    ReplyDelete
  11. hurm..ramai je yg pos entry pasal amalina tu. tp at the 1st place, memang tak elok jgk la kite sebar gambar dia.dah dia ngaku dia tak bertudung.kita doakan la dia moga berubah.tapi anis, amik iktibar atas ape yg berlaku.mungkin cara anon tu menegur tak kena, terlalu kasar.niat kita nak menegur+beri iktibar, tapi orang fikir lain.so, moral of story, berhati-hati dlm menulis entry sb walau ramai yg suke tp akan ada segelintir yg tak suke. ok dear..chill yah!! =)

    ReplyDelete
  12. chill je..anda betul..amalina tu pergi stdy krajaan tggung..duit krajaan duit makbapak kita,duit kita jgk...so of coz we must concern!

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥