RESEPI

TRAVEL

TIPS

1st dating dengan Si Dia

by - 3:25 AM



Assalamualaikum wbt semua… 

Salam jumaat…ehem-ehem, hye jejaka idaman jangan lupa pi solat jumaat naa…..tak elok ponteng-ponteng tau…..^^  Al-kisah ceritera lama….hoho tapi belum sampai sebulan lagi kot…kot???haishh nampok bebenor aku nie seorang yang pelupo…..dushhhh 

Jom bercerita!! 

Masa kat kolej memey setiap malam aku akan tido lewat..hoho minggu study week buatkan aku sering on9 sampai ke pagi…tetiba terbaca entry adik kesayangan aku nih iaitu   Aimie Diyanna ….alalalala yang macam si yuna tu…ehem ehem chumil….dah lama aku berhubung dengan beliau di FB dan blog…tertibe kenapa la aku terasa nak komen satu benda kat entry beliau "aimie....jom berdating esok.....lau sudi inbox dkt fb yer...:P"…ehehehe lebih kurang macam tu la….. Dalam beberapa minit aku dapat satu mesej di inbox…alahai nasib baek si  Aimie Diyanna  nie memberi respond yang positif…horreeyyyyy keesokannya boleh la aku berdating dengan budak chomel nie…..so, kitorang pun berjanji la nak jumpa kat mana dan bla bla bla…. 

Alhamdulillah….
keesokannya janji tertunai walaupun banyak dugaan..haksss aku tertido dan bangun lambat okey..sampaikan  Aimie Diyanna  mesej pun aku tak perasan…nasib baik la aku tersedar jugak walaupun sedikit terlewat...Agagaga

Ehem sanggup aku naik bas sorang-sorang ke PKNS untuk jumpa dengan si  Aimie Diyanna ….hohoho lagipun aku ada hal yang perlu di selesaikan di pejabat pos…sambil tu leh la jumpa dengan aimie kejap kan…Tadaaaaaaaaaaaaaaa….akhirnya berjumpa gak di SACC mall…..rupanya si amiey nie duk skodeng aku dari belakang….haiyya mana la aku perasan kan..bila dah jumpa tetibe raso berdebor dup dap dup dap takut tak dapat sesuaikan diri dengan aimiey…


Nasib baik la aimiey bawa member dia sekali..inah namanya…..yeah!!...mereka tersangat la sporting dan happening…mereka memey 
sangat terbaek lah…. 


See…….umur kami macam sebaya jer…^^


Sempat lagi posing bagai dalam kedai VINCCI….nasib baik tak kena marah dengan pekerja kat sana…:P


Tup top kitorang plan jalan-jalan kat tasik sebab dah penat posing Dalam SACC MALL..lepak jap kat tasik tengok keindahan tasik Shah Alam…hoho kami pencinta ALAM..sambil tu leh la cuci mata tengok orang dating....humm duduk tak sopan..haishhh anok sapo lar nie?..ngee

selepas sesi photography
................................................................


Akhirnya, kami terpaksa berpisah sebab inah kena masuk kerja dalam kul 7…..humm sedih nak berpisah dengan mereka…..tapi???...kami dah set masa tau untuk dating sekali lagi..hehehe insyaALLAH…^^ 


Bye bye Inah Sabarudin bye bye Aimie Diyanna….korang memang chomel….^^ 



You May Also Like

9 kata-kata indah...

  1. makin cantik budak nih. suke nengok. :D

    ReplyDelete
  2. starzie:haish mana der....awk la yg makin cantik...:P

    ReplyDelete
  3. jiji yu::hoho retis mano terrr....pah jiji yu retiss jugop terr...meh nok date...hahahaha

    ReplyDelete
  4. semuanya manis2 belaka =)

    ReplyDelete
  5. sume chomel chomel laa wak ^^ hehe suke tgk :)

    ReplyDelete
  6. cik zack::ahaksss gaya budak2..^^

    ReplyDelete
  7. u mmg gojes la dear!
    first time ain datang sini tak sia2..

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥