RESEPI

TRAVEL

TIPS

‘DiGi iPhone 4SURE 4 ME’

by - 10:25 PM



COMING SOON!!


semua orang mahukan iPhone 4S nie....kalau cakap tak, jawabnya korang tipu la kan....fuhh memang berbaloi-baloi la kan kalau dapat yang nie..semua ada..naPe tak percaya???sila ke link ini iPhone 4S ...kat situ korang boleh la tengok specification untuk  iPhone 4S   nie.....


yelar la kan..aku tak pernah pakai henset yang beribu-ribu bagai...lagi-lagi  iPhone 4S   macam nie.. so kalau dah ada aku bersyukur la...sebab semua menjadi senang....sekarang dunia digital..aku tak nak ketinggalan..hoho lagipun  iPhone 4S   nie banyak kebaikan dari keburukan??hakssss yer dok??lagi satu aku boleh snap picha kau dimana-mana jer..kualiti gambar pun bagus..korang tahu la kan hobi aku suka snap gambar....opsss sila jangan menyampah okey...sebab korang pun lebih kurang sama jer..yer dok??Lolzzz..:P


antara sebab-sebab aku mahukan iPhone 4S::

aku suka bergambar..
aku suka online Facebook dan blog..
dapat terima email dengan cepat tanpa buka lappy bagai...
boleh 3G dengan orang kesayangan!!...
lagi lagi memang banyak lagi..tak terkata..aum!!

nah boleh la snap picha macam nie...tadaaaa!!


haksss......sekarang dah bersedia untuk menerima "PENAMPOR" !!Lolzzz..:P




Mood : iPhone 4S !!







p/s::mencuba tak salah kan??:)




You May Also Like

2 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥