RESEPI

TRAVEL

TIPS

.:::suka hati Vs sakit hati::.

by - 1:15 AM


Sutra Beach Resort & Spa, Terengganu


Hye!!!!..sukanye dalam hati bila sampai di resort ni....woooo.......amazing, cantik sangat..ehemmm al-maklum la aku xpernah bercuti or bermalam dengan family..orang 'miskin' katakan...ni pun my sis yg sponser semua nie...i like!!!!

sis dah keje.........skali skala blnja la family bercuti kan....time ni jugak leh suka2 ngan family..insyaALLAH lau aku dah keje nk bawak family aku bermalam di resort 5 star..ngeh3..........hehehe tapi lmbat lg la kot....okey satu lagi, adik aku smbung bljar d UNISZA,Terengganu.....sooo, di kesempatan itu kami bermalam di resort nie...kebetulan time nie time 'schoool holiday'...so mg bilik hampir penuh........sob sob nasib baik masih ada bilik yg masih kosong tp bilik xberhadapan dengan pantai la kan....tp  xpe, rezeki sampai tu je..:)



owww yeah bila tengok pic ni rase nk terjun je..hehehe tapi kan saya xsuka sangat mandi air pantai..nie saje je posing lebih....tnggu nk mandi kat kolam je..:P


ehemm mmg aku teruja bila sampai sini......rasa xnak balik jer.....bila kat sini semua masalah boleh dilupakan buat sementara....lagipun masa ni aku tengah sakit hati dengan si dia...so semua col dan msj aku xbalass...biarkan.....................hummmmmmmmmm tp salah sya, rupanya si dia tengah demam ...wlpn sakit hati aku patut ambil berat pasal dia...semua masalah boleh dibincangkan...hohohoho macam kejam gak aku masa nie.....:)


bersantai dengan mak mmg best...suka bila tengok mak happy...ehemmmm aku nk bg kebahagiaan kat mak..tp belum mampu lagi... aku tahu mak mmg banyak bersedih dengan masalah anak2 nye...sampaikan mak sakit-sakit hari tu sebab memikirkan masalah...sampaikan berat badabn mak trun mendadak ...tp alhamdulillah mak dah sihat balik....walaupun  aku thu kadang2 mak akan terasa sakit.....T___T


ni adik bongsu aku......ehemm dia belajar d UNISZA....mmg sedih masa berpisah dengan dia...maklum la dia anak bongsu..manja sikit.....>______<



pemandangan mmg cantik...sape2 yg menginap kat sini mmg puas ati ler......nice.....


kami masih bersantai.....*wink, wink*.....ok, abah aku xjoin sbb masih ketiduran di bilik.....letih la tu kot...muehehehe


ehehehe......pau heel my sis.......xper, saiz kaki kami sama jer.....semua boleh share...


abang kandung.........makin besau...hikssss


dah dah.....udah2 ler tu snap gmbar..jom balik...aummmm kita kuar makan lak.....hihi


love u mom!!!!!!!!!.............muah......nanti saya kaya sya bawak mak bercuti eh..insyaALLAH semua yang mak nk saya bagi...:P

You May Also Like

3 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥